Matte C är våran grej, tjohej!

Syrran bor här nu. Hon ska bo här en vecka. Lite strul, men det ordnar sig hoppas jag :/ Så hon får bo med mig i mitt rum. Ganska trevligt och mys att ha henne hemma :) Fast hon är sjuk, det är mindre trevligt! Hon kommer säkert smitta mig. Då jävlar! Hahah. ps hon kan inte steka korv, dom blir typ brända och det blir rökigt i köket. plus att det stänker fett över hela spisen. ds

Bara en liten instickare om skoladagen. Sen lovar jag att ni slipper läsa mer om den i detta inlägg.
Vill påpeka att jag och jessi har jobbat utav helvete på matten idag. Vi låg typ efter minst en sida, nu ligger vi före planeringen. Och hur gick detta till? Vi är sjuhelvetes bra på matte helt enkelt. Iaf idag haha :D

Måste ju bara berätta om min stackars pappi, som fått ett sånt där brev från posten där det står att han ska hämta ett paket på Ica Kubiken. Men när han väl kommer dit så har dom inget paket till honom. Då visar det sig att dom redan har skickat tillbaka det. Trots att sista uthämtningsdagen var 14 september(!!) :O Och han fick brevet igår, fast det var tydligen skickat typ 20 augusti. Jag blir yr i bollen bara av att tänka på hur posten fungerar.
Dom där postgubbarna är utav en egen sort. Det är härmed bevisat.

Ikväll är det andra avsnittet av Idol. Jag vill se fler som gör bort sig!! Det som är roligast haha :D Skadeglädjen är den sanna glädjen


Don't just look on the bright side of life; Live on it /
pusshej



Jessica L

...och Matte N är min grej ;)

2007-10-09 | 19:40:12 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0