Länge leve exkursioner!

Har inte åkt buss en enda gång idag. Fick skjuts av syrran till skolan, för hon började typ samtidigt som mig. Sedan ringde hon precis när jag var klar med provet, då slutade hon. Så då fick jag skjuts hem också :D bästaste syster :)<3

Kemiprovet gick väl ganska bajsigt. Var typ bara massa att balansera reaktioner. Det som jag är sämst på! Det som jag kunde kom typ på 2 frågor. Och den där jävla jonlistan som jag hade lärt mig, den var det bara en uppgift om. Bläääääääääu! Men det blir nog G iaf. Får väl nöja mig med det.

Direkt när jag kom hem från skolan satte jag mig en timme framför min älskade skoldator och började med min hemuppgift till Medicinsk grundkurs. Har gjort typ 3 av 4 uppgifter. Känns bra :) Har ju några dagar till på mig, eftersom den inte ska vara inne förrän på tisdag. Då vi förövrigt har exkursion IGEN(!) :S bara drygt.

men asså herregud. om man typ tycker att nån är snygg så ber man väl inte den personens ex om tips eller att exet ska lägga in ett gott ord för dig? men jo tydligen så är det så det funkar these days. har hänt mig två gånger på typ en vecka nu. vad är det med killar? fel att prata för sig själv? xP

JAG SERIÖST ÄLSKAR MINA HÖRLURAR TILL I-PODEN! fick dom när jag fyllde år. men har inte använt dom förrän nu. så jävulskt bra ljud :D looove it! lyssnar på min älskade i-pod nano nu hela tiden bara för att det är så grymt ljud. alla låtar blir så mycket bättre :D så om du vill ha lite krydda på din musik, är mitt tips till dig: Skaffa nya yyyberbra hörlurar! du kommer inte bli besviken :) trust me on this one.

Imorrn har jag bara två lektioner. Slutar senast 13:00 :D den här veckan har gott hyffsat fort, men det ska ändå bli skönt med helg :)


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pösshej




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0