Kyckling på fredag

Äntligen fredag! Hela veckan väntar vi på fredag. Äntligen är det fredag igen. Helg igen. Njuuuut. 'Cause I know I will.

Min skoldag varade väl i ca 10min. Kom till sporthallen, ombytt och klar. Hade valt löpning som dagens idrottslektion. Frågade om jag fick springa hem. Det fick jag. Fast det blev inte så mkt springande ;p hehe

Kom hem och gjorde klart engelskaläxan. Dvs läsa två texter och göra 30 uppgifter till texterna, skriva en uppsats på en halv till en sida. Färdigt.
Hjälpte sedan mamma med maten. Grillad kyckling och pommes. Mums! Jag fixade såsen, Café de Paris.

16:15 skjutsade syrran mig och Carro till stallet. Där red jag Manne. Det gick ganska okej. Han blev rätt fin mot slutet iaf :)

Ikväll har jag kollat på film - Down with love. Den sög haha.


Trevlig helg din gamla älg :D

Don't just look on the bright side of life; Live on it /
puss på kinden


caraa

fusk att ni hade sån kort skoldag :/ hm!! :O ;)

2007-09-08 | 19:11:45 | http://caraa.blogg.se
Beppo

trevlig helg =)

2007-09-08 | 23:15:14 | http://niklasb.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0