Fia med hutt

Matte var våran enda lektion idag. Så när den slutade 11:30 så traskade jag & jessi in till stan. Där strosade vi omkring tills klockan slog 13:55, då vi befann oss hos Skandia Mäklarna för att få oss en intervju. Vi hade nämligen bokat tid med Johan, tror jag han hette. Han var en mycket trevlig karl :) lättsam att prata med. Intervjun gick galant :) Nu behöver vi bara fixa ihop någong slags redovisning. Det gör vi nog på fredag, eftersom vi slutar tidigare då så har vi ju tid innan jag ska till stallet.


image14
Träffade mamma när jag var på stan. Sa åt henne att hon skulle gå till Mique och köpa ett spel åt mig. Fia med knuff. Ett sånt där "drink-fia med knuff". Och det gjorde hon, snäll som hon är. Nästa gång jag går på stan ska jag köpa kortspelet "Sanning eller konsekvens". Mihihihhi :D Så någon helg ska jag fixa ultimata tjejkvällen, med fia med knuff och kortspel ;D kommer bli griiiiiimt :D



Har pluggat Kemi idag, som jag lovade. Repeterade nästan alla uppgifter, och då vill jag påpeka att det var ca 55 uppgifter. Fast jag hoppade över några. Plus att jag har lärt mig hela jonlistan. Jak er duktik hest :)

Ikväll ska jag se idol. Gör det du med.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kramisar


caraa

hahaha, fan va fett med drinking ludo :O ;)

2007-09-11 | 18:23:00 | http://caraa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0