Ett VG är fler än inget MVG

oj. här har man varit dålig på att uppdatera. sorry. men nu kommer ett saftigt inlägg

Lördag: Jag och mina babes var först här och åt kukmakaroner(ja du såg rätt, KUKmakaroner. det är precis vad det låter som) och köttbullar. Sedan spelade vi lite fia med hutt och sanning eller konsekvens ;) Carro vann fia med hutt? tror jag haha kommer inte ihåg :D När det gällde sanning eller konsekvens så det blev lite joddlande, catwalk-gång, pussandes, LÅNA(!!!) EN(!!!) isbit av grannen och till och med lite aerobics. Runt halv 10 drog vi ut.
Jag och carro kom hem hit vid typ kvart över 1. Då satte vi oss och kollade på "lite" fula kort från kvällens alla äventyr, samtidigt som vi åt karrra. Bilderna vart ju mindre vackra xP Vi var inte vaken så länge, gick och la oss vid 2.

Söndag: Vaknde med carro vid min sida. Vi låg och väntade på att mina föräldrar skulle gå ut med elvira. Sedan klev vi upp och åt frulle. Efter det drog carro hem.
Drog ner på stan och köpte min jacka :D:D Så där rök 3800kr. Men det drabbar ju ingen fattig så att säga ;) hähä.
När vi dumpat av pappa hemma igen så drog vi vidare till en kattuställning. baaa jaha?! kattutställning liksom haha. Det var löjligt. 20 spänn. Helt ovärt. Såg även en kvinna med mustasch. EN RIKTIGT FET JÄVLA GAMMALGUBBE- MUSTASCH! :O stod i chocktillstånd ett tag, ända tills jag kom på att jag kanske inte skulle stå och glo. oförskämt av mig. men VARFÖR rakar hon inte bort den? hon får skylla sig själv att folk glor. man kan liksom inte hjälpa att blicken dras mot kvinnor med stora burriga mustascher!

Måndag: Kom till skolan två timmar innan vi började. Fattar ni det? hahah, inte jag heller. Nu ska ni få höra varför, så ni inte får för er att det var frivilligt för att jag är en naturpluggis. Var nämligen tvungen att göra två labbrapporter. En biologi och en kemi. Och man skulle göra dom i grupp. Där har ni eran förklaring. Hoppas ni fattar, annars är det erat problem.
Slutade en och en halvtimme tidigare.
Sedan vart det dans för hela slanten. Keeewl :)

Tisdag (idag, för er som är dagvilda): Var på skolan och hade två lektioner. Slutade sedan 11:30. Drog hem och gjorde lite uppgifter i Medicinskgrundkurs, som man förövrigt inte ens behövde göra. eller jo, men ändå nä. På tal om Medicinskgrundkurs så fick jag VG på min hemuppgift :) hon sa att hon blev glad av att läsa den. varför inte MVG då? ;O aja, shit the same. VG duger.
Har inte hänt något mer idag. Förutom att jag har ätit två korvar.


Har ju glömt att nämna det viktigaste av allt! Eliteserien började igår!!! Timrå mötte Linköping borta. Mer behöver inte nämnas.. Fattar inte hur ni kunde tappa 2-0 ledningen! fuck :(

Nu ska jag fortsätta dunka musik. WELCOME TO DETROIT CITY!(8)


Don't just look on the bright side of life; Live on it / ciao!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0