Ett förut onödigt kort - nu ett bigmac-bra kort

"Jossi du som inte kör ska väl ha dig en snapps?", haha morfar är bara fööör skön xD Roligaste personen jag känner.
Kom nyss hem ifrån mormor & morfar. Fick mat där, eftersom mamms & papps är gone. Mamma skulle ut med sina "vänninor" gaahah, och pappa är på kurs i västerås. Det bjöds iaf på pannbiff och pärer. Gött det. Och efterrätt blev det ju också såklart ;) glass o grejer.

Måste bara berätta att jag såg en jätteäcklig gubbe på navet idag! Han hade typ en för kort tröja, så magen hängde nedanför, EEEEEUW! x( mådde lite halvt illa. Ingen vacker syn. Ville gå fram till honom och berätta att det FAKTISKT är ute med magtröjor. och att han kanske borde fundera på att gå på typ mammaavdelningen och införskaffa sig lite nya kläder.

Vad har mer hänt idag.. hmm.. jag har fått mitt nya csn-kort. Har inte ens använt mitt förra :S hahaha. Men nu äre ju studentrabatt på mcdonald's så då lär det där kortet komma till användning ;)


Jag sökte på tjock på google. Och då fick jag upp denna söta räv :S på tal om TJOCK liksom.......


Imorrn är det skolfotografering. Tycker inte om skolfotograferingar, för jag ser alltid ut som bajs. Om inte värre! aja, bajs eller inte, så ska det iaf knäppas.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pöss



caraa

vilken tjock räv !! :O fan den fetaste ja sett, INTE! xD

2007-09-26 | 22:17:50 | http://caraa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0