City

Idag har jag varit på la stada med my mama. Jag köpte bara ett par skor på Stadium. Mina Lacoste är så slitna så jag tyckte att det var dags för ett par nya. Dock inte Lacoste, utan Reebok ;p Svarta. Var på vision och hittade en jättefin och jättemysig vinterjacka, peak :D 3800:-. ska köpa den nästa gång jag går på stan :) Först tyckte jag att den var lite dyr. Men sen kom jag på att jag har typ 15000:-, så 3800:- är ju typ som en piss i mississippi ;)

image12
Snart MIN :D:D



Ikväll ska jag vara med min älskade andré. Jag tycker inte om att jag saknar dig hela tiden :O Du är ju min and. I lööööv you<3


When she's had enough, begging will be useless
when she's all fed up, it's too late for excuses
when she leaves you behind, pretty words won't even matter, oh no.


Don't just look on the bright side of life; Live on it /
pussar




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0