The great Harry

Nu mina vänner, är det höstlov. Schoooent. Har typ nada inplanerat, men det är lika bra det. eller jag har faktiskt en grej inplanerad, men den är hemlighetsstämplad (A) nanana:D

guuud va skönt det känns att äntligen ha biologiprovet och samhälleprovet avklarat. nu kan min hjärna få slappna av liiite. men måste skriva en äcklig kemilabbrapport som ska vara klar på måndag efter lovet. hatalöklena!

jag är så himla trött nu så det går inte med ord att beskriva. på tal om trött så hade jag coopertest på idrotten idag. hahahahahahahah! och fyfarao är det enda jag har att säga om det.

tonight har jag varit i stallet, as usual. trodde att jag skulle hoppa mona, men så blev det inte. var aspeppad för mona. men istället fick jag harry! :O den nya stooooora hästen. måste ändå säga att det gick väldigt bra :) förutom att jag höll på att flyga av xD våran ridlärare: "jag vet inte om harry har hoppat så här många hinder direkt efter varandra nångång". Och jaa, det gick ju som det gick första försöket hahahaha! Han snubblade rätt igenom det första av de tre hindrena! Och jag slog typ näsan i hans hals ;S Men andra och tredje försöket gick det galant :) duktig harry :)
så nu kan man säga att det var jag som lärde honom hoppa flera hinder efter varandra eller hur? ;)


Jag vill på halloweenfest nästa helg. nån som fixar? ;D


I'm yearning for your touch
Come and set me free
Forever yours I'll be



Don't just look on the bright side of life; Live on it /
pussi

Jessica L

Jag ska på halloween fest nästa helg.. nananananana :P

2007-10-29 | 17:46:54 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0