Pluggh

Innan ni dömmer mig här och nu, så måste jag faktiskt få försvara mig. Anledningarna till att jag inte har bloggat sedan i fredags är dessa: i helgen blev det fest, och då hade jag inte tid fattar ni väl. och alla andra dagar har jag pluggat, pluggat och åter PLUGGAT.
Anldeningen till att jag nästintill har pluggat ihjäl mig är för att jag har 2 prov den här veckan. Biologiprov på torsdag och samhälleprov på fredag. Tack för den liksom, schyst planering :| aja, vad ska man göra. Det är bara att slita häcken av sig och hoppas på det bästa.



Jag & jessi har iaf varit hemma hos mig och pluggat till biologiprovet idag. Så nu känns det lite bättre.

Om två dagar är det lov, och jag kan nog inte längta mer! då blir det mys :)

Jag orkar inte skriva nå mer nu. Min hjärna funkar inte, den har gått på högvarm och blivit överhettad.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussen

caraa

som sagt, lärarna är en klass för sig. De tror att bara för vi är unga så har vi lättare för att ta in saker och komma ihåg.. Världens sämsta anledning till att trycka ihop studierna :O

2007-10-24 | 19:17:40 | http://caraa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0