Pappa betalar!

hej alla glada!

äntligen helg igen. veckan har gått fort. bara en vecka kvar till lov. njuter ni folket? :D såklart ni gör ;)

Måste börja med att berätta en rolig grej.
Jag och syrran hade lyssnat på FFL-pappa betalar. Så så fort nån sa nåt, så sa vi "pappa betalar". När vi sedan var nere på kubengrillen för att köpa mat, så hade jag fått pengar av mamma. Så då sa jag "jossi betalar". Då hittade syrran nåt betalkort som var christians. Då sa hon "Christian betalar!", med fetaste smilet. Hahahaha så jävla fult xD det kanske inte låter så kul. men det var förjävla kul asså! jag lovar

Ikväll har jag ridigt mona. Även fast hon skulle tjura lite och sparka bakut och hålla på, så gick det väldans bra :) fick massor med beröm :) Så anna, nu kan du vara stolt över oss(dina älsklingar) (A)

Imorrn ska jag först på stan med jessi en sväng. Ska köpa strumpbyxor och nåt skärp, hade jag tänkt :p sedan drar jag hem och fixar mig. sen drar jag förbi ica och köper lite grejs till kvällen, sen vidare till jessi. Där ska vi kolla på hockey. Timrå-Luleå. HEJA TIMRÅ!!! timrå måste vinna. annars blir jag purken :p
Senare på kvällen så blir det feeeeest! ;D


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussisar


Jessi - ca

Hahah jag kan se det framför mig, haha.

2007-10-19 | 22:56:15 |
Jessica

jaha.. men VEM betalar ditt alkohol-beroende då? :P

2007-10-20 | 16:30:55 |
janne

inte äre jag iaf som betalar :D

2007-10-21 | 02:48:55 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0