Nu äre KLIPPT

Första dagen på lovet började med att väckarklockan ringde kvart i nio. Trött som ett svin klev jag upp ur min varma sköna säng. Till min fasa såg jag att vi inte hade något som gick att äta till frukost. muuuuh tänkte jag och tog mig en tallrik fil. vilket man bara brukar äta när man är sjuk och inte kan äta annat. Så kroppen kan lätt bli förvirrad och få för sig att den har blivit attakerad av något virus. Men jag övetygade den om att den var fullkomligt frisk. eller det gjorde jag inte, men den fattade nog det själv..
När jag sedan satt där i godan ro och bläddrade igenom tidningen så är nästan det första man får se en äcklig pensionärsfot. Då mådde jag lite halvt illa. Hann inte ens läsa hur rubriken löd, innan jag fort somfan bläddrade förbi. Dom får väl tänka på oss stackars satar som faktiskt äter frukost samtidigt som vi läser tidningen, vi vill inte se en massa vidriga bilder på äckliga kroppsdelar!

När jag hade avnjutit min fil så gick jag ner till bussen. Kom fram till frissan och blev klippt. Slingor också :) Så äntligen vågar man visa sig utanför dörren utan att man skrämmer någon stackars liten unge på 4 bast till döds. Jag ser tidningsrubrikerna framför mig "4-åring dog av chock. Nu bedjar mamman till omgivningen: fult hår borde förbjudas"

Mamma ringde precis när jag hade kommit hem från frissan;
Hon: blev du snygg då?
Jag: man kan inte bli nåt man redan är ;O
hahahahahahah! x)


Om typ en timme ska jag åka till stallet och anmäla mig till klubbmästerskapet. Eller, det beror på vilka hästar som finns kvar. Förhoppningsvis finns Mona kvar. Men då måste ju anna stanna hemma från dalarna ;p
Det var seriöst jättelängesen jag tävlade! Hur ska detta gå? Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, skrika eller stöna.. eeeh.. ja men ni fattar vad jag menar xP

Det blev inte att jag åkte ut till hööks igår. Så gör nog det idag förhoppningsvis. Måååååste... kööööööpa.. *besatt röst*


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pöss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0