lathund

Nu tror ni att rubriken handlar om min hund, eller hur? men HA! där har ni fel! Det är nämligen så att jag har glömt min lathund till biologin på skolan. och jag behöver den för att kunna plugga till provet :/ jag kom ihåg att ta med mig biologiboken hem, men glömde lathunden. jag är så jävla smart. jag kommer nog dö av smarthet. aja, turligt nog så är ju inte provet förrän på torsdag, dvs om en vecka. Får väl plugga i helgen. NEEEEEE! sån är inte jag :D

Så då får jag helt enkelt hitta på nåt annat idag. Anna ville att jag skulle komma till henne och kolla på hockey. Så kanske drar till henne då :)

Ja, nu kom jag på vad jag kan göra! Jag kan ju läsa lite i min bok som jag har till engelskan. fan va smart jag är.

Nu ska jag väl käka tror jag. blee


Don't just look on the bright side of life; Live on it / byebye




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0