Jag och min bonde

image34


Du passar bäst ihop med Karl Petter
Glöm Anders och Fredrik. Du och den värmlänske bonden Karl Petter skulle vara ett perfekt par!

Sociala och glada Karl Petter med är helt rätt för dig. Ni gillar samma saker och har samma värderingar. Familjen är väldigt viktig både för dig och Karl Petter. Men att gifta sig i kyrkan är inte det viktigaste, bara det är en fin plats!

Tillsammans skulle ni fiska, umgås med Karl Petters stora kompisgäng och framför allt skratta en hel del! Synd att du inte är med i programmet. Men man vet aldrig... han kanske inte hittar kärleken...




hahahahahahaha! jamen ellerhur. jag ska bli karl petter's egen bondmora x)

gör testet och se vem som blir din bonde :D ->http://tv4.se/tv4/survey/?id=5E5A0FFC-3EFB-419F-87F0-32F7DC659FD5

marie

anders fick ja!

2007-10-26 | 23:59:39 | http://wrongturn.blogg.se
Jessica

Haha har jäkligt svårt att se dig som en bondmora om jag ska vara ärlig =/

2007-10-27 | 00:10:06 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0