Godmorgon sperm whale

Idag kunde jag sova en hel timme längre utan att klockan blev en sekund mer. Fan va nice asså :D Det här med vintertid är underskattat. Att få sova en timme längre är guld värt.
(och till er som har glömt. så är det faktiskt vinter tid nu och ni BÖR ställa tillbaka klockan en timme)

MEN jag vaknade av att NÅGON kom in och skrek "SPEEEEEEEEEEERM WHALE!!!!!!!!!!!!!!!!" (som förövrigt betyder kaskelot på svenska)
så det var ju en trevlig start på en söndagmorgon...



Jag vill ut till hööks och kirra lite nya grejer. men vi får se hur det blir med den saken. mina päron är ju ute på egna äventyr, dom verkar ju aldrig vilja komma hem.



Helgen har hittills varit pisstråkig och jag vill göra nåt kul! Nån som kan komma på/fixa nåt kul? isf kan ni ju höra av er till mig. tack på förhand.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kaskelotiga kramar



Jessica

that's what it's like to be a spermwhale..

2007-10-29 | 17:44:49 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0