Först ut på banan

Idag har jag varit på staden med mina vänninor Carro & Anna :) Carro shoppade en del fina grejs och anna köpte ett par snygga skor :) själv köpte jag inte ett skit, måste hålla i pengarna haha ;p
När klockan blev typ 2 var jag och carro hungriga, så då åt vi pizza - vesuvio med vitlökssås ;D mycket mumms.

Nångång efter 3 kom annas pappa och hämtade oss på fisktorget. Då bar det av till stallet. Där kollade vi på träningsgruppen när dom hoppade. Mona såg ganska fin ut :) även fast hon var lite tveksam på nåra hinder, men jag tänker peppa henne över allihopa på lördag ;)
På tal om tävlingen så hade dom satt upp startlistorna. Jag ska börja :| uuuuuh! hur ska det gå. Fördelarna är väl att jag får värma upp henne som jag vill och att hon kommer va extra pigg på banan :p
Det är endast 6 st som ska tävla min klass :O så jävla dåligt, vill att fler ska va med. Nu äre säkert bara en placering. DEN VILL JAG HA! DEN SKA JAG HA!! Jag vill höra i högtalarna: "Första placering Josefin Lindberg på Mona!" kommer jag få höra det? håll tummarna för mig!





Ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske nånting? eller ingenting.. Den som lever får se.



Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussa



Anonym

DU är ju bäst, så kan det gå nå annat än super?

2007-10-31 | 20:51:16 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0