Anna :D

Onsdag onsdag onsdag. Vad ska man säga..
En helt vanlig skoldag. Slutade 13:30 som alla andra onsdagar :) då åkte jag hem och åt glass. gräddglass med chokladkross, rekomenderar det starkt!
Sedan när pappa kom hem så åkte vi iväg och köpte pizza, påvägen hem ville plusbussen köra på oss. Men det fick han icke!
När klockan blev typ 6 så åkte jag & carro (och blomman som anna skulle få) till anna. Vi var ju tvungen att åka och se hur hon mådde nu såhär efter operationen. Hon mådde bra, men var uppsvälld. Kände knappt igen henne :p Men visst var det samma gamla anna alltid :D Hon bjöd på bullar och mini-mer. gött. Själv så fick hon dricka kiwi, stackarn :p Kollade på tv också, Bonde söker fru bland annat xP
Jag & carro tog bussen hem runt halv 10.

that was min onsdag. tack o hej för mej.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0