uttråkad

Här sitter jag, och kan inte bättre. Jag har tråkigt som få och börjar få känslan av att det är lika bra att gå och lägga sig. För roligare än så här blir det ju knappast.

Imorse vaknade jag av att elvis nyste mig i ansiktet :S bahhahaa vilken jeffla hund!

Var faktiskt på hockey idag igen. Timrå vann i sudden. Hata pissdommaren. Ville slå han i huvudet med en träsko. Men eftersom jag varken äger någon träsko eller visste hur jag skulle ta mig ut på isen, så sket det sig.

Annars har jag inte gjort ett piss idag. fyfan va tråkigt. skithelg

Nu är Loa Falkman på teven. Kort såg han ut. Cykelhjälm hade han på sig också. Trevlig prick den där Loa.

image22          +   image23


=




Don't just look on the bright side of life; Live on it / klapp på axeln

Jessica

Dags att uppdatera snart? =) har läst det där om loa ett antal gånger nu :P börjar bli lite tjatigt :P

2007-10-15 | 20:07:23 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0