upp som en sol och ner som en pannkaka

Har tuggat på samma tuggummi hela skoldagen. Värt att antecknas.

cpdryg skola idag. gjorde nada på biologin. för vi hade dödat våra bakterier. min grupp var nog den enda i hela klassen som inte fick nån bakterie. buhu. men lika bra det, för vem vill hålla på med selångersåns äckelbakterier? inte jag inte jag inte jag!
och på kemin så eldade vi magnesium. skrev reaktionsformler och oxidationstal. sedan gjorde vi uppgifter också! jag fattade inte ett jota av uppgifterna, plus att mitt stift i pennan tog slut. så jag la ner min karriär.

nu sitter jag här och väntar på maaat (pannkaka). sen ska jag iväg och dansa.

Don't just look on the bright side of life; Live on it / hejdå




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0