Prayer for the weekend

Min helg har settsätt ut på följande settsätt:


Fredag
Skola bestående av engelskaprov (det ska vi inte ens prata om, gick så jävla dåligt), simning och samhällskunskap (höll på att somna, helt slut efter simningen).
Jag och carro åkte till stallet halv 5. Där hoppade jag den nya hästen Kalle och hon hoppade den NYARE hästen Harry ;D vi hoppade på böjt spår. Det var kulkul :)
På kvällen degade jag med mig själv framför tvn.

Lördag
Softade hela förmiddagen. Satt vid datorn, lyssnade på musik osv. Ringde carro och frågade hur det hade gått för anna när hon tävlade.
På kvällen drog jag upp till carro och kikade film :) - Just my luck. Den är lite smårolig.

Söndag
Klev upp runt halv 12. Smsade jessi och frågade om hon hade lust att gå med mig på stan. Och det hade hon lust med :D så vi strosade omkring på stan ett tag. Jag blev frustrerad för att jag inte hittade nånting jag ville köpa. Då tänkte jag att jag skulle köpa nya jeans. Men hittade inga jag ville ha :( antingen så var det hög midja eller så var det bootcut. HATA BOOTCUT! så jävla fult. Låg midja och stuprör ska det va! Det ända rätta. Är jag för kräsen? ;/ aja, jag hittade iaf en lång t-shirt på carlings som jag köpte. Åt på subway gjorde vi också. för ovanlighetens skull 8-) hahahaahhaahahah. roligt.
Ikväll har jag ätit tacos och kollat på fear factor. Ska snart kolla på ensam mamma söker. yes believe it or not, jag följer det varje vecka. Vet inte varför hah xP det är ju egentligen såå dåligt.



I look at you and my blood boils hot, I feel my temperature rise
I want it all, give me what you got, there's hunger in your eyes
I'm getting closer, baby hear me breathe
You know the way to give me what I need
Just let me love you and you'll never leave





Don't just look on the bright side of live; Live on it / bye's bye's






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0