Nej tack till spagetti

Dagen började på sjukhuset. Nu tänker ni säkert "Varför? Vad har hänt? :O". Ni behöver inte vara oroliga. För inget har hänt. Jag går nämligen medicinsk grundkurs, så vi var på studiebesök på medicinlabb. Den lilla damen guidade oss genom labbet och berättade. Det var säkert jätteintressant. Men för min del så var det waaaay too early för att orka paya attention liksom. Så följde bara efter henne som en liten hund och nickade förstående medan hon pratade. Fast det hon sa i själva verket gick in genom det ena örat och ut genom det andra. Men nåt som föralltid kommer vara fastklistrat på min näthinna är dom äckliga maskarna man fick se, som folk hade haft i sina kroppar. En maskjävel var 30 meter lång!! Fattar ni 30 jävla meter!!! Tänk att ha den i sig, fyfarao. Jag dör hellre. Jag kommer inte kunna äta spagetti/nudlar eller dylikt på flera veckor :(
Gick även till röntgen och träffade min älskade mor. Babblade på en stund, sedan vare bara att ta bussen till skolan.

Kom tyvärr bara 5min sent till matten. Missade såklart genomgången. Inte bra inte bra.
Det var äckellunch på skolan så vi gick och köpte macka. Mycket bättre.
På svenskan skulle vi spela upp olika grejs om fördomar. Min grupp fick "Killarna i bastun" hahahah. Andra fick typ "Tjejerna på förfest" osv. Var svinkul haha :D
På samhällen fick vi välja själva vart vi ville arbeta. Så då drog jag hem. man får ju inte vara dum :P

Idag kom Anna Falkdahl och berättade lite om betyg och högskolegrejs oså. Det var nyttigt. Ungefär som grönsaker.

Efter skolan var jag och beställde klipptid. Ville ha så fort som möjligt. Den tidigaste tiden som funkade för mig var på höstlovet. iiiiiih! för länge. Så nu måste jag gå omkring och ha badhair-day varje dag ända till den 29/10 klockan 09:30! hata mitt cphår just nu.
Men ni med snyggt hår kan ju leva ett långt och lyckligt liv, you deserve it! morrrrrr


Jag



Don't just look on the bright side of life; Live on it / pusshej



Jessica

Hahah den dagen du kommer med den frillan till skolan, då jävlar...... Haha mer likt söder hoorn tyckte jag

2007-10-09 | 16:06:01 |
Evert

maskarna var ju jättegulliga, tänk att leka med de en vacker förmiddag i solens sken och sedan gå och koka lite nudlar :))

2007-10-09 | 16:07:16 |
caraa

haha :D du har jätte fint hår tokas!!

2007-10-09 | 20:50:57 | http://caraa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0