Michael "vitnegern" Jackson

Jag får väl börja med att be om ursäkt för att jag har varit så oaktiv här. Men jag glömmer helt enkelt bort att skriva. Sitter och snokar i andras bloggar istället :p sorry. men jag kanske tycker att andras liv är roligare än mitt?

Ännu en skolvecka är här. Igår var en helt vanligt måndag. Gjorde inte många knop.
Dagens skoldag började med att vi redovisade på medicinsk grundkurs. Körtelfeber hade min grupp! Enligt våran lärare så gick det mycket bra, nånstans mellan VG och MVG :) good work guys. Fast det råkar ju vara endast TVÅ av TRE som hade gjort nåt till den redovisningen. host.
Annars hände inget speciellt. Slutade tidigare, som varje tisdag. hähähä. Vi har inte gått till 15:30, som vi ska, nångång hittills.

Jessi har kommit fram till att hårförlängningar är fint. Jag håller totally med. Svinigt snyggt :) Så igårkväll satt jag och kollade runt på lite hemsidor där de säljer hårförlängningar, bara på kul. För jag skulle aldrig få för mig att gå till frisören och göra hårförlängning. Kostar typ 5000:-. Som ett jävla rån! nejtack till det.

Nu får ni faktiskt skratta om ni vill. Jag tänker bekänna en sak. Jag tycker att Michael Jackson är den bäste popartisten genom tiderna. Han är grym. Men var han tvungen att göra 138976453 operationer eller? :S Han var ju faktiskt söt när han var liten. Nu ser han bara hemsk FÖRFÄRLIG ut.

Michael Jackson



Nu är det bara 3 dagar kvar till helg wiiie :D optimist javisst!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussbye

carro

härligt! ;) ja, onödiga operationer, ja undrar hur han tänkte egentligen ^^

2007-10-16 | 20:12:07 | http://caraa.blogg.se
Anonym

hejhoj!! beställ från www.tajmahal.se , de har ja gjort förrut ;)

2007-10-18 | 19:42:41 | http://carronline.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0