jag ser det snöar jag ser det snöar

Det snöar ute nu :D värsta mysigt. Hoppas det snöar jättemkt så vi slipper orientera imorrn :D:D

Idag på Kemin skulle vi diskutera våra prov. Även fast jag faktiskt hade fått G, och verkligen inte sämst i klassen då det var ett antal som fåt IG och precis på gränsen, så blev jag totalt jävla överkörd! fast det var mer psykiskt än fysiskt som "tur" var. Hon klagade på allt jag hade gjort, sa nada som va positivt. Och till råga på allt så fick jag 4 minus poäng :S bara för att jag hade skrivit kg istället för g på två ställen. döööh! alla kan göra misstag kärringjävel, även du! ROGER KOM TILLBAKA! :'( we need you!

Jag fattade ingenting av uppgifterna som vi skulle göra, så jag strejkade. Istället satt jag och jessi och skrev roliga namn. Här ska ni få lite smakprov:
Josefin Lindberg + Jessica Sandström = Joseca Lindström och Jessifin Sandberg
Olivia Säbben + Amanda Layton = Olmanda Säbton och Amlivia Layben

hahahahahhaa! det var skitkul. vi skrattade ihjäl oss. nästan.

På medicinks grundkurs skulle vi ha barriärvård. Vi tvättade händerna + spritade dom. Sedan fick vi bädda sjukhussängar :p

Ikväll ska jag och min knöbbiz på hockey :D kul för oss okul för er som inte ska x) heja timrå!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pöss

Catrin Bertlin

Bort med Lena, mer Roger till folket.

2007-10-11 | 20:42:20 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0