Full av likörpraliner

Nu sitter jag här även fast jag egentligen borde plugga engelsk historia. Jag är ju grym på engelska så det löser sig nog ändå ;) Det är ju omänskligt att kunna memorisera 4 texter, som till råga på allt enbart består av engelska. Who do you think we are? Yoda i star wars? näähädu. hur mycket du än tror det, så kommer det aldrig bli sant.

Jag måste bara berätta typ världens roligaste grej! Igår åt min hund typ 40 LIKÖRPRALINER!! Så hon spydde och blev helt yr i bollen. Stackarn :p hennes första fylla xD den kommer vi ju alla ihåg 8-)...

image18
Fyllehunden xD


Nu kan jag ju lika gärna fortsätta berätta om gårdagen. Vi hade två lektioner, slutade 11. Drog då till stan med jessi & sofie för att köpa lunch på Subway. Subway är ju goooooodast. mmmm-m!
Sedan drog vi tre till jessi och bakade bullar (eller jag bakade inte så mycket (A)). Eftersom det faktiskt är kanelbullensdag idag. Fille och Emil kom och fikade också. Dom åt en jävla massa :p
På kvällen var jag på bio med jessi. Vi såg Supersugen. Den var köng! :D så jääävla ful xD skrattade ihjäl mig!

Snart kommer syrran och pappa hem med pizza :D ska bli förjävla gott.

Ikväll spelar timrå mot hv71. Heja timrå!
Man kan ju inte påstå att elitserietabellen ser särskilt dålig ut. Timrå just nu på en andra plats :D you can do it! det är erat år iår!<3


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kramar




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0