det skjuts för lite

När jag skulle ta bussen hem från navet idag så blev jag förbannad. Kommer in i bussen och ser att två skabbesteter sitter med fötterna på sätet framför dom. Har dom inge hyffs i kroppen? Lär er bete er som vanliga människor med iaf lite respekt för andra levande varselser. Fast oj, jag glömde ju det, ni har väl fullt upp att skära er och tycka synd om er själva, och framförallt skrika om uppmärksamhet. Om ni ska skära er kan ni ju åtminstone göra det ordentligt, inte bara för uppmärksamhet. Då kan ni lika gärna lägga ner eran jävla karriär. Äckliga jävlar! you disgust me. Skottpengar på emo-esteter? yes pööh-lease!

Som ni ser så är jag långt ifrån fördomsfri. Och ja, jag drar alla esteter över en kam. Men när fan ska dom börja bete sig?!

Skoldagen bestod av matte och film. Började 10:20 och slutade 13:30.

Ikväll ska jag nog övningsköra. Håll er innanför dörrarna förfan! Säg nu inte att jag inte varnade er..

Anna opererade sig igår. Hoppas det gick bra. Tänker hälsa på henne inom en snar framtid :)


Don't just look on the bright side of life; Live on it / puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0