utan bussarna på min sida

snart är det december. snart jullov, jul, nyår. shit vad tiden har gått snabbt. det känns som att det var nyss jag började tvåan. men det är månader sen. alla sa att tvåan skulle bli mycket jobbigare än ettan, men det har jag inte känt av än. jag tycker att tvåan är ganska lik hur ettan var. fast det kanske kommer, det kanske blir jobbigare efter jul. i hope not.

måndag igen, en hel vecka har jag väntat på måndag. i just lööööv måndagar. eller kanske inte. men dagens måndag var ganska soft. började 12:05 och slutade 14:35. men jag kan ju knappast påstå att jag har haft tur med bussarna idag. när vi slutade så skyndade jag & jessi oss till busshållsplatsen, men ack och ve, bussen åkte precis när vi kom ut. så då fick vi stå och frysa i väntan på att nästa buss skulle komma. när vi äntligen kommer in till stan så åker 2an precis. alltså VAD HAR BUSSARNA FÖR JÄVLA PROBLEM? blev less. gissa när jag kom hem! HALV JÄVLA FYRA!! en hel timme efter att vi slutat! fyfan..

det var egentligen tänkt att jag skulle hjälpa anna att måla i hennes källare ikväll. men hon var tvungen att riva mer tak innan det kunde börja målas. så hon kanske behöver hjälp på torsdag istället. det ska nämligen bli en fotostudio i hennes källare. en helt egen. fatta va coolt :D då blir det top model sundsvall ;) hahahah! xD


guess what! jag ligger före avsnitten av andra avenyn som dom visar på teven nu. höhö. lite dålig stil av mig att redan ha sett veckans avsnitt. men what the fuck, var tvungen :p

imorrn måste jag kliva upp tidigt. ska ha medicinskgrundkurs, det var ett tag sen. tur att jag är klar med hemuppgiften då. det vart ju bara 11 sidor. duktikt.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / puss och kram






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0