thursday

denna torsdag har varit ganska dryyg. dryga lektioner på skolan, och när jag väl kom hem så har jag inte gjort ett piss. egen mat fick jag göra också, för pappa hade ingen lust att bjuppa på någon. han erbjöd mig janssonsfrestelser, vilket inte kändes allt för frestande. så jag värmde pizza istället. bättre än janssons"frestelser" iaf.

imorgon är det fredag, wiiie. fast det känns ganska opeppande att börja dagen med en engelskaredovisning. känner mig noll förberedd. men improvisation funkar ju alltid ;)

timrå vann mot hv71 hemma ikväll :D man skulle ha varit där. VARFÖR var inte jag där? :O det är den stora frågan. jag tänkte helt enkelt inte på det, bajspåmig :/ 


nä nu tänker jag sluta fördriva eran dyrbara tid och istället vara duktig och kolla igenom vad jag egentligen ska säga på engelskaredovisningen imorgon.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pöss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0