sista november

grattis på namnsdagen pappa - anders


skoldagen var ganska onödig, iaf för min del. satt och surfade runt på internet och läste bloggar på engelskan. inte fast det var meningen haha. men jag var ju redan klar med min bokanalys. så då unnade jag mig själv en slapp lektion ^^ på idrotten gick vi till friskis&svettis och friskade oss, och svettades ofc ;)

träningen inför ridskolansdag gick hyffsat. vi la in hindrena den här gången. harry får så stor galopp, så jag måste verkligen ta i han och kortakortakorta massor. annars blire pannkaka av allt ihop. och jag blir less när han blir så spänd och inte vill gå i form när han går bredvid tom :/

pappa har fixat upp några stjärnor som hänger ner över hela mitt fönster. det var mammas idé. själv så var jag skeptisk till en början. men jag är tvungen att medge att det blev lite fint. mamma själv, kan inte sluta säga "uuuurmysigt" när hon ser det.

idol är på min tv nu. andreas ska ut! så äre bara. punkt slut.
image53
det blir iaf till att gå och lägga sig i tid ikväll. (efter white chicks). för imorrn ska jag upp med tuppen. klockan 08:00 ska jag befinna mig på kuben bil och vara laddad till tusen för att räkna reservdelar. hellyeah.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kiss and hug






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0