sepe

sitter här och försöker hitta orken. men jag hittar den inte. borde leta fakta och skit till min samhällsfråga. men orkar inte för jag hittar inget bra som man kan använda sig av. så jag lägger ner min karriär. hata samhälle!!

pepparkaksbak och knäckbak blev det idag efter skolan. gott var det. till julskyltningen var det. så var det.

jak kenna mej som ett sepe. ja. dy er sepe. ja.

upd
here i am again! 20 min senare xD först vill jag börja med att be om ursäkt för mina aggressioner. ursäkta.

hur som helst så har jag fundilerat litte granna. och jag har kommit fram till följande: jag skippar hela "Har brottsligheten ökat de senaste 10 åren?" och trasslar istället in mig i "Ökar våldsbrottsligheten?". what do you think, huh? den första samhällsfrågan var för bred för mig asså. visste inte ens vart jag skulle börja. så nu känns det lite bättre. letar fakta om våldsbrott som en tok nu. jag vill ju lova att det går ganska bra. eller det är kanske bara för att jag jämför med min första samhällsfråga..

är så gott som klar med min engelska bokanalys. och nu sitter jag här och forskar omkring på nätet, samhälle<333 (humörsvängningar?). jag känner mig verkligen på hugget!


jag vill se andra avenyn. men jag har ju somsagt redan sett veckans avsnitt. bajs på mig. guuud vad jag tjatar om andra avenyn i bloggen hela tiden känner jag. förlåt :p

är det typ final i top model ikväll? isf måste man ju nästan se det. även fast jag inte har följt det lika troget som jag brukar. men amerikanska top model är faktiskt a lot better. no offence top model STOCKHOLM

det luktar mat nu. hmm.. vad kan det vara.. pannkaka kanske? det vore gott.

en liten kommentar skulle faktiskt inte skada. give me some feedback people!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / hejdå






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0