poetryslam

hajhajkalkonpaj

nu ska jag berätta en sak för er. poetryslam är bland det konstigaste mest osammanhängande skit man kan tänka sig. håll er borta från det! jag kan ju ge er ett fint exempel:
- Vasst. Inte vitt. Kallt. På bänken, navet. Snälla en krona eller två? Portföljen, kavajen, stirrar stint. En blå mjukisdress. Jag har haft det svårt.

kändes det sammanhängande överhuvudtaget? jag blir yr i bollen. och sån här skit satt vi och lyssnade på i 3 timmar. opihaosudifhjwksd!


after tha school så åkte jag med syrran till birsta. Ikea närmare bestämt. Där köptes det hyllor, tv-bänk, toaborste, badrumsmatta, värmeljus och hela köret. Så jaaa, det har blivit till att bära endel idag också.

kom hem typ 4. Då var det bara att värma mat och äta den, sedan byta om och sedan åka till stallet. Där red jag harry. och ridskolansdag lär bli ett fiasko. 9/12 13:00 om ni vill komma och kolla.

åttapååååtta var jag hemma. då hoppade jag i duschen på en gång. sedan drog jag ner till f.d katten. där stog jessi och väntade på lisa. jag gick in och köpte chips (det var meningen att jag skulle köpa dricka, men det hade jessi  med sig så jag köpte chips istället). vi tre gick sedan in till mig och kollade på film. bottoms up tror jag den hette. ganska dålig, man har ju sett bättre om jag säger så.
sedan satt vi bara och snacka och kollade på tv och i gamla skolkataloger xP


ps. Ms. Spermwhale just löööööves her name :D d.s

Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussar






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0