Please, be strong <'3

Dagen började mindre trevligt. MATTEPROV! behöver inte säga så mkt mer. Det gick inte allt för bra :/ måste få G iaf. annars blir jag ledsen i ögat.
Sedan hade vi bara mentortid. Och vi ska sälja salami igen, NEEEEEEEEEEEEJ! stanshelvetessalami!!! Jag röstade ner förslaget, men eftersom 14 av 26 röstade att vi skulle sälja salami så blev det så. inte en jävel vill ha nån jävla salami som kostar skjortan! fattar ni trögt?! aja, om det är någon som vill köpa en salami så äre bara att säga till. De finns i smakerna vitlök, peppar och krydd. Anyone? please, i'm begging on my knees here!

Efter skolan drog jag & jessi och köpte mackor på subban :D sällan haha. Det var gott, även fast toast-maskinen fortfarande var paj :(
Vi tog med oss mackorna hem till jessi. Efter att Emil hade varit på ica så kom han också. Vi åt och spelade nintendo wii. Jag vann bowlingen hahaha  x)

Jag och syrran åkte och köpte mat från donken förut. Även fast jag var mätt som en propp proppmätt.

Nu ska jag träna lite inför min engelskaredovisning imööra. Wish me luck.




ååh älskling! Det gör ont i mitt hjärta när jag får höra att du inte mår bra. Och jag skulle, om jag bara kunde, ta smärtan som du bär. Jag vet att det är jobbigt nu, men jag känner dig, du kommer klara dig ur det här och jag tänker stå bredvid dig hela vägen. Jag tänker lyfta upp dig från marken, varje gång du ramlar kommer jag stå där och dra upp dig. För jag klarar inte av att se dig må dåligt gumman. Du, om någon, förtjänar att må bra. Det borde vara olagligt att krossa ett hjärta av guld.
Jag vill bara att du ska veta att jag är här för dig, nu och föralltid. You're never alone. Hang in there, vi ska klara det här tillsammans du & jag.
Jag älskar dig<33

I will stand like a rock, I will bend till I break
till there's no more to give, if that's what it takes
I will risk everything, I will fight, I will bleed
I will lay down my life, if that's what you need
every second I live, that's the promise I make



Don't just look on the bright side of life; Live on it / kramar

caraa

älskling

2007-11-16 | 10:25:56 | http://caraa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0