Pepparkaka?

I helgen har jag haft fullt upp. Och när man har fullt upp så har man inte tid att skriva blogg.

I lördags var jag på stan med Carro och Anna en sväng. Sedan åkte vi ut till birsta. Där fikade vi. Och en dricka, alltså en burk, kostade 21 kr(!) kan ni tänka er, 21 jävla kronor!! Helt jävla sanslöst :O
Jag köpte iaf inget annat än fika och ett par ridvantar och lite godis :)

Nu ska ni få höra fulaste grejen som hände när vi skulle gå från birsta city till hööks. Vi skulle gå över vägen, det åker förbi en bil, sedan hör vi "Pepparkaka?" Då hade killen som satt i bilen som åkte förbi, öppnat dörren och typ hängde ut. Och i handen höll han en pepparkaka. Hahahaha vi höll på att dö av skratt! så jävla fuuuuult! xD

Min lördagkväll spenderade jag tillsammans med min älskade vän Carro, i hagakyrkan. Believe it or not, haha. Men det var faktiskt Talang 2007. Det var allt ifrån dans till akrobatik till trolleri. Alla var jätteduktiga. Jag hade en mycket trevlig kväll, även fast jag var i en kyrka en hel lördagkväll och är icke-kristen x)


I söndags pluggade jag lite matte. Men det var krångligt, så jag orkade inte plugga längre än i en halvtimme.

När klockan slog 5 åkte vi till mormor & morfar och åt middag. Det är tradition när det är farsdag. På tal om farsdag så fick pappa två trisslotter av mig och syrran ^^ och det var FAKTISKT vinst på iaf en av dom! 25kr x 2! Sug på den du, haha!


Idag var första dagen på ännu en efterlängtad skolvecka :D den enda som var bra med skoldagen var att jag fick hjälp med lite kluriga mattetal av Biggan P. Så nu är det bara att hålla tummarna för att det går vägen imorrn. IG är inte ett alternativ.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussa






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0