mellis - inte bara för dagisbarn

nu sitter jag här på min säng, lite lagom mätt efter att ha ätit mellis. (haha mellis). snart ska jag åka till stallet och rida. öva till ridskolandag skulle jag tro :p det kan ju bli spännande. alla lär ju tycka att jag ska va baloo, bara för att jag är så jävla lik han, eller kanske till och med mowgli, jag är ju ännu mer lik honom ;O hahahahah drygastistan.nu

när jag kommer hem ska jag iaf ringa jessi, och förhoppningsvis så har jag kommit på värsta smarta roliga grejen vi kan göra imorrn. annars blir hon nog besviken på mig :/
resten av kvällen lär jag spendera framför teven. idol ju. eller så kollar jag på nån av skräckisarna som jag har lånat av jessi för x antal veckor sen.
och innan jag tänker sova så ska jag ha läst ut min engelskabok. har ju trots allt bara ca 20 sidor kvar, så det blir nemas problemas :)

Ha en fortsatt trevlig fredag


Don't just look on the bright side of life; Live on it / trevlig helg puss



Jessi

Jag tycker du borde vara baagera eller kaa :P

2007-11-16 | 20:42:32 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0