matematik C

hejhoppgummisnopp
typ 3 timmar sen jag slutade. var på skolan i 1 timme och 20min hahahahah. guuuud va nödvändigt det kändes menar ja. fast dom som skulle va guider var ju tvungen att va kvar längre hahahahahahahaha SUCKEimage48RS! xD
våran ända lektion var hursomhelst matematik. jag och jessi gjorde klart alla uppgifter. så imorrn har vi nog ingenting att göra tror jag. eller jo, vi kan träna lite inför nationellaprovet. det kan behövas.

fick tillbaka matteprovet också. jag som trodde att det hade gått dåligt hahaha. in my face! VG :D grattis till mig.




efter skolan satte jag mig och kollade lite film och åt chokladisbollisar. mitt i filmen ville syrran att jag skulle följa med henne o köpa tv. snäll som jag är så gjorde jag det. men teven som hon skulle köpa va slut. så så vare med det.

känner mig lite trött i skallen nu, efter att ha skrivit lite på medicincancerskiten. vet inte om jag orkar skriva nå mer idag.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / byebyeäppelpajärblä




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0