mån-dag

here i am. har nyss skrivit lite grejer till cancer-inlämningsskiten. har typ två frågor som jag inte vet vad jag ska skriva på (hade tänkt att jessi skulle hjälpa mig med dom! bara så du vet :D) och patientfallet är halvklart. så nu börjar det likna nåt.

imorrn har vi bara en lektion :D skönt. efter det blir det väl till att åka hem och kladda lite mer på inlämningsskiten eller så kanske jag börjar leta lite fakta till samhällsfrågan. we'll see.

nu ska jag kolla på andra avenyn :)

image47


upd
nyss sett prison break. jag blir gaaaalen när det inte går bra för micael. baais. samtidigt som jag satt där och kollade på pb och vart galen, så åt jag n*g*rbollar. som jag hade bakat alldeles själv. jag är så himla duktig. för jag menar, det är ju sååå svårt.

vad ska jag göra nu då? träna självförsvar kanske.. kan behövas. för det var en liten fågel som viskade i mitt öra att NÅN ville hämnas på mig imorrn.. vi får väl se hur NÅN lyckas med det ;p


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussis




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0