KLUBBMÄSTARE I HOPPNING 2007!!!!!

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiie! JAG VANN JAG VANN JAG VANN!! :D:D:D:D

Klubbmästare i hoppning 2007: Josefin Lindberg och Mona


Shit asså. Jag kunde nästan inte somna inatt.
Kom iaf till stallet typ 08:30. Då var det bara att börja bygga banan. Sedan lära mig den. Det var några kluriga svängar. Och jag var tvungen att be Anna om råd när det gällde hur snäva svängar jag kunde göra om jag gick vidare till omhoppning. Hon sa att jag kunde satsa ganska mkt, vilket jag även gjorde ;D

Ett tempo utav guds like och nå in i helvetes snäva svängar senare fick jag min efterlängtade blågula rosett :D och inte att förglömma guld-mästerskapsplaketten :D

Jag trodde seriöst att det inte skulle gå så jättebra, med tanke på att jag bara hade hoppat hästen en gång förut för över ett år sen. Och till råga på allt så vägrade hon på ett hinder på framridningen. Men jävlaranamma, vi kom över allihop när det väl kom till kritan! :D och dessutom på en jävligt snabb tid. (närmare bestämt 34,88sek)

image37
Jag & mona





Ikväll blire paaaarty!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussar från klubbmästaren




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0