kim är bög

två lektioner idag. jisses vad vi jobbar sönder i skolan. hahahahaha. IRONI. iaf så tränade vi lite till nationellaprovet i matte. och på engelskan så spelade vi spel, man skulle gissa filmer och tv-program o skit haha :D jag & jessi ägde alla.

bajsteo höll på att döda mig idag ;/ kittlade mig så jag höll på att kvävas och greja, men jag försökte samtidigt bryta av hans fingrar. sa att han skulle be om nåd ;) men det gjorde han inte, hahaha snorunge!

efter skolan gick jag, jessi, sofie och olivia på staden en sväng. jag köpte en halsduk och en plånka :) kanske lägger upp bild sen om jag orkar. men då ska ni ha tur :p

nyss sett två avsnitt av andra avenyn. kim är bög! eller han blev det nu, tackvare adam. det var faktiskt lite obehagligt att kolla när dom hånglade som två grizzlybjörnar när det är parningssäsong :|


Don't just look on the bright side of life; Live on it / grizzlybjörnshångel

Jessica

eeeewww.. FAG!

2007-11-21 | 21:22:46 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0