i'm losing all of the time, yeah i'm losing

lets start with yesterday, takida
20:30 skjutsade pappa mig till stina. där var syster, stina och nån kille.
20:50 kom skjutsen. vrålåket tog oss till stadshuset.
vi gick in och lämnade jackorna, sedan satte vi oss i spegelsalen och väntade på att klockan skulle slå 21:30. vi väntade och vi väääääntade och vi väntade ännu mer. syrran gick på toa sjuttioelva gånger medan vi väntade, eller fyra gånger iaf. MINST. när takida FINALLY kom ut på scenen så var klockan typ 22:15! orkaaaa 45min sen! men takida bjöd på både nya och gamla låtar. och dom var brabra :D

takida får 3 och en halv av 5 "JOSS"
JOSS JOSS JOSS JOSS JOSS
motivering: takida skulle ha fått 5 "JOSS" om dom skulle ha hållt sitt tidsschema, om dom skulle ha spelat längre och om trummisen skulle ha kastat trummpinnen till mig istället för till nån annan!



idag vaknade jag typ halv 2. skööönt. klev upp och gjorde iordning lite frulle. tog sedan med mig den till sängen igen. mumsmys. det är det enda jag har gjort idag. förutom att kolla på andra avenyn. jag har snaaart kommit ikapp avsnitten som dom visar på teven nu ^^

vi ska äta fläskfilé idag :D det vet jag, för den ligger och tinar i kylen nu. det kommer bli  mycket muuuumms!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kjamiz





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0