Hat

Skoldagen har sett ut på följande sätt:

1. sårvård - medicinskgrundskurs
2. lokala- och globala extrempunkter m.m - matte C
3. fisk, potatis och filsås - lunch
4. snack om klasskassan, elevrådet och programforum - mentortid
5. förberedelse inför redovisning av naturvetenskapsprogramet för 9orna - svenska C
6. komma på en aktuell fråga, som man sedan ska arbeta med - samhällskunskap A


Efter skolan åkte jag, jessi och emil in till stan. Där kollade jag och jessi på skor medan emil hämtade en väska. Sedan stod vi och väntade på jessis moder i 23920485678403 år, ungefär.. Höll på att frysa ihjäl!

Nu har jag nyss ätit en välförtjänt måltid som bestod av spagetti & köttfärsås. Det har aldrig varit så gott som idag. Jag var hungrig som en varg! och dom är hungriga ska ni veta.


Jessi vill döpa sitt barn till Decibel. Men det får hon inte haha :D (på tal om ingenting...)



Klandrar allting som går att klandra
Men hatet inom mig gör det svårt att andas
Det är svårt att handskas med det
Du hårdnar av det när det slår tillbaks


Essjay feat Dafne - Hat (remix)


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kjam

Kristine

Outfits tävling i min blogg!
*
Vem är snyggast klädd?
*
Rösta nu om du vill!

2007-11-06 | 17:45:00 | http://Kristines.blogg.se
Jessi

Det tycker jag är taskigt men jag får döpa de till ikea om jag vill :( men inte decibel.

2007-11-06 | 20:43:29 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0