God morgon världen

Vaknade nyss till liv. Låg och tänkte på km. Jag är redan ett nervvrak :| Jag kommer balla ur totalt när det väl kommer till kritan, och jag ska hoppa. Måste försöka lugna ner nerverna nu förfan! Det är ju en hel dag kvar. Jag är så jävla rädd att jag ska glömma banan. Inte för att det någonsin har hänt mig, men nångång måste ju va den första eller hur.. Men inte imorrn! nejnej inte imorrn. Jag vill verkligen vinna! Titeln som klubbmästare i hoppning 0,9m skulle kännas förjävla bra :D

FörHOPPNINGsvis får jag rida Mona ikväll. Annars blir jag ganska pissed. Måste ju få känna lite på hästen innan imorrn. Det är ju inte mer än rättvist. Har ju bara hoppat hästen 1 gång i hela mitt liv. Jag undrar fortfarande vad jag har gett mig in på :p

Idag ska jag inviga mina nya ridstövlar och min jacka, wiie. Hoppas det känns bra. Annars vet jag inte vad jag gör.


Nu tänker jag bara sitta här och halvsova tills vi ska åka till stallet. soooooftarN^



Now I'm given the chance that I want
I will do it and I will do it well
And for those who have stood by my side
You are the story I tell




Don't just look on the bright side of life; Live on it / myskram



jetskida

Nu har du den =)

2007-11-03 | 13:31:33 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0