Glass i stora lass

okeeej vart ska jag börja..

Idag är det torsdag. Det betyder att det är fredag imorrn. Och det betyder i sin tur att det är ridning och helg :D

Det var god lunch på skolan idag. Makaroner och köttbullar. Det är inte ofta ska ni veta. Så det var gottgimage38ottigottgott. Men jag höll dock på att frysa ihjäl i våran cpkalla matsal! Det var ju nåt nummer man skulle ringa och klaga, men det la jag inte på minnet.
Efter vi hade avnjutit den goda lunchen, gick jag, jessi, sofie & olivia till Hemköp i Granlo. Där köpte vi glass! Haha believe it or not. Men det var gott, lite kallt, men gott.. ^^



På biologin hade roy en lång föreläsning som vanligt. Den här gången handlade det om.. ehm, vad hette de nu igen.. nånting på P.. parasit, puckel, prostata, pessimist, pelle <- nån blandning av det. hahahhahahahahahhah!
Hur som helst så kunde man koppla allt han sa till SEX. oooooja, SEX. Var det inte fortplantning så var det befruktning eller spermieliknande varelser.

Slutade tidigare idag, eftersom vi inte har nån medicinskgrundkurs förän v48 igen. Sån tur har inte ni, haha suckers!



nu ska jag fortsätta plugga kondition och uthållighet samtidigt som jag äter min mars delight.

Don't just look on the bright side of life; Live on it /
puss



Jessi

Jag fattar ingenting av muskelfibrer 2x eller vad det var. Alldeles för avancerat för en blondin som mig iaf.

Mohahahaha glassen sämlte ju inte iam :P

2007-11-08 | 16:41:36 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0