flyttflyttflytt

sitter just nu och lyssnar på lite gamla kentlåtar. kentlåtar är tänkarlåtar. det behövs det också.
ska snart åka iväg med grejer till "syrrans" lägenhet. åkte dit med lite grejer igår också. men nu ska väl allt dit antar jag.

ikväll är det bara en massa skit på tvn. så vad jag ska göra är ännu en gåta. flyttningen kanske tar ett tag..

imorrn är det poetry slam. det låter weird. och jag vet inte om det är på ett bra sätt. we'll see.

nu ska vi åka tror jag. bäst jag får fingrarna ur arslet innan ms. spermwhale blir galen!


föööörlåt klenis LLL haha :D sätt på ett plåster där det gör ont så blir det nog bra ;)

Don't just look on the bright side of life; Live on it / ciaobella

Ms Spermwhale

ursäkta! men jag tycker inte att mitt namn är passande...

2007-11-23 | 16:53:42 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0