filmday

hela dagen har vi kollat på film. känns det iaf som. men riktigt så var det ju inte. vi hade ju faktiskt en mattelektion också. höhö. filmerna vi såg var iaf först en cancerfilm på medicinskgrund. och The road to Guantanamo på filmstaden. ingen av dom var dessvärre bra. men det var ju inte särskilt ansträngande så det gick ju bra ändå ;p

ska förmodligen jobba till helgen. eller bara på lördag, eftersom jag inte kan på fredag. inventering på pappas jobb. räkna reservdelar o greja ^^

imorgon ska jag & jessi fixa knäck till julskyltningen. förhoppningsvis får jag äta några också (A) och lite pepparkaksdeg skulle ju inte skada ;))



på nåt sätt var det skönt att prata med dig igår. jag orkar inte vara arg längre. jag orkar bara inte. och jag vet inte vad du sa och inte sa, för folk snackar så jävla mycket skit. så det är lika bra att stryka ett streck över det som hänt. men det gör jag inte för din skull, utan för min skull. jag mår inte bättre av att hata dig. men det här betyder inte att vi nånsin kommer kunna bli vänner. såret har läkt, men ett ärr försvinner aldrig..


Don't just look on the bright side of life; Live on it / puss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0