du har inget för att vara mig till lags nu

godmorgon. idag är det lördag. och ikväll blir det filmkväll med jessi och lisa, i think :) men innan kvällen kommer så händer det nog inte så mycket skulle jag tro. lär väl sitta här och dega, as usual. fast först ska jag nog ta en dusch, känner mig lite ofräsch. heh.

har inget mer att berätta för er för tillfället. guuud, vilken dålig bloggare jag är. men jag uppdaterar kanske senare. men endast för att jag får dåligt samvete annars.

upd
nu kommer en uppdatering som utlovat. filmkvällen är inställd av okänd orsak. så jag får väl ha en egen filmkväll här i min säng tillsammans med mig själv och äta chips och dricka julmust. det lät ju ändå liiite halvmysigt. det svåraste valet jag måste göra idag är nog: ska jag se Ladder 49 eller The good girl? den som lever får se. när jag har sett nån av dom så kan jag se Zodiac. läskigt att se skräckis själv, men vad gör man..

jag läste förövrigt ut min engelskabok igår. inte för att nån hade trott nåt annat. men anyways

nu ska jag sluta skriva och istället fundera lite på vad jag önskar mig i julklapp. förutom pengar, det står alltid på önskelistan. pengar är liksom självskrivet. man får aldrig för mycket pengar, mohaha.

hör gärna av er om ni känner för det. i'll be waiting :)





och jag kan inte bry mig mindre om hur du mår. du får stå ditt kast. PÖSS
A little bit of anger
It doesn't bother me at all
You're the one who has a problem
And not the other way around


Don't just look on the bright side of life; Live on it /
kisses





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0