Djungelboken

Det har snöat här idag. Fast det har även varit plusgrader, så snön har inte haft nån lust att stanna kvar på marken. Men lite stannade kvar iaf :)

Ridning var det ju som vanligt varje fredag. Jag red Kalle. Det gick bra :) Fast jag har ont i fingrarna nu, mina vantar är lost :p trasiga var dom sist jag såg dom också. Så det gör inte så mycket att dom är borta. Måste bara komma ihåg att köpa nya.image39
Vi fick även reda på att våran ridgrupp ska medverka på ridskolandag den 9 december. Hela dagen skulle ha typ "Kalle Anka's jul". Vi ska göra nåt som har med Djungelboken att göra xD haha. Sist jag var med så red vi evighetsmaskinen, det var lite halvt kaosartar, haha.



Nu ikväll har jag och lillelvis ätit popcorn & dipp och kollat på idol. Det var mysigt :) men hon ville bara ha mer o mer, och när hon inte fick det så tänkte hon slicka i dippskålen ;O haha! Jag "rensade" till och med popcornen åt henne, hon fick bara det vita och lite dipp. Jag ville ju inte att hon skulle få skal i tänderna :p

Nä nu ska jag snart knyta mig. Jag vet att det är helg!, men jag är trött. Sådeså.



Don't just look on the bright side of life; Live on it / hejpa






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0