cutting animals is a hobby of mine

ey yo mannen!

dissikerat äkcliga vattenlevande djur idag på biologin, däribland kräfta, räka och BLÄCKFISK. eeeeew! disgusting. det var ju gott med FISK till lunch. hahahahaha! det där hade dom nog planerat those mothafackas! xD

pizza är skräpmat. skräpmat är fett. fet(t) är tjock. tjock är mullig. mullig är gullig. gullig är söt. söt är du. du är inte jag. jag är blöt. blöt inte våt. i can go on for ages.


idag är det en inte-ett-enda-cp-program-på-teven-för-det-är-bajstorsdag-dag. det är Oroligt.




I'm standing before you
this label on my head
I'm pleading before you for you to understand
how much I adore you
I'll be there till the end
when everything falls down
will you hold my hand?





Don't just look on the bright side of life; Live on it / BYES






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0