bläkemi

väckarklockan ringde 10:00. klev då upp och klädde på mig och åt frukost. när klockan blev typ 10:40 så kom carro och hämtade mig. vi åkte till stallet. plockade upp anna på vägen också :) när vi kom till stallet gick vi direkt upp till caféterian. där satt hanna helt solo :p när sedan resten av gruppen hade kommit så började vi planera till ridskolansdag. jag & harry ska vara elefant x) det blir nog gölligt :D får bara se så det går att rida bredvid tompa, vill ju inte att det ska bli slagsmål ;p hoppas harry har nerver så han klarar av applåderna, musiken och att hoppa o allt vad vi ska göra. men det löser sig, får väl ta en annan häst annars.

kom hem vid ett. då satte jag mig och pluggade kemi. det gick inge bra :/ fattar inte mycket. jag känner mig ganska säker på koncentration, men oxidationstal får mig att se rött! det känns ovärt att plugga mer, för jag fattar ju inte mer. det får bära eller brista, som jag brukar säga.

snart dör min i-pod. inte bra inte bra. då måste jag återuppliva den. (även kallat ladda den)

ni kanske undrar vad jag ska göra ikväll. det undrar jag också..


upd

freidrich . säger:

sweet, nu ska jag sova järnet iaf
freidrich . säger:

har ju mentorssamtal med LL imorrn!

JOSS säger:

hahahahha

JOSS säger:

VAAA MYSIGT :D

freidrich . säger:

verymuch

JOSS säger:

jag känner ända hit hur du längtar :D

JOSS säger:

myspys :)

freidrich . säger:

geah..

freidrich . säger:

en whisky innan så blir allt bra.. ^^

JOSS säger:

hahahahahh!

JOSS säger:

du behöver nog en hel flaska

freidrich . säger:

inge jag inte

freidrich . säger:

jag har mina taktiker

freidrich . säger:

:P

JOSS säger:

mer detaljerat än så vill jag nog inte veta..

JOSS säger:

hjälp..

JOSS säger:

men jo, det kan nog funka på henne..

freidrich . säger:

HAHAHA

freidrich . säger:

vad tror du om mig?

freidrich . säger:

hahaha

freidrich . säger:

shit

freidrich . säger:

jag har INGEN aning om vad du tänkte där

freidrich . säger:

men det kan inte ha varit det jag menade

freidrich . säger:

hahahaha

JOSS säger:

fredrik 'anything for MVG' andersson. jag känner dej!

freidrich . säger:

!?!!!

JOSS säger:

HAHAHAHAHAHAAH

freidrich . säger:

shit

JOSS säger:

du & LL. det trodde jag aldrig :D

freidrich . säger:

du borde få en fetjävla smäll.

JOSS säger:

men kom då! :D

freidrich . säger:

Ja, visst

freidrich . säger:

KOM DÅ!

freidrich . säger:

din lilla skitunge

JOSS säger:

äre det du tänker säga till LL imorrn? "KOM DÅ!"

JOSS säger:

^o)

freidrich . säger:

jag ryser

freidrich . säger:

bokstavligen

JOSS säger:

HAHAHAHHAHAAHAH

freidrich . säger:

gåshuden tar över

JOSS säger:

har du så starka känslor för henne? jag som trodde att det bara var fysiskt..

freidrich . säger:

nu går jag

freidrich . säger:

och du.. du!!

JOSS säger:

ja vare nåt du ville LLL (löklenalover)? :D

freidrich . säger:

josefin 'så jävla stolt över att jag kan hoppa med en springade hamburgare' lindberg, shut uup!

JOSS säger:

HAHAHAHAHHAAHAHAHAHHA!

JOSS säger:

LLL

JOSS säger:

LLL

JOSS säger:

LLL

freidrich . säger:

godnatt :P

freidrich . säger:

as!

freidrich . säger:

men ändå, godnatt

JOSS säger:

jag vet vad du kommer drömma om inatt

JOSS säger:

GODNATT :D:D:D

freidrich . säger:

kommer drömma om dig när du slänger dig själv i väggen.

freidrich . säger:

skulle vara en rätt rolig syn

freidrich . säger:

joss does walling.

freidrich . säger:

natti =)

JOSS säger:

det tror du inte ens på själv, men sure

JOSS säger:
ANYWAYS

JOSS säger:
goodnight LLL

freidrich . säger:

jag vill skriva nått men kommer inte på nått

JOSS säger:

fredrik 'tripple L' andersson

JOSS säger:

bahahahah

freidrich . säger:

äh, payback's a bitch

JOSS säger:

and she's not coming for me:D

freidrich . säger:

nope, i am!

JOSS säger:

vad rädd jag blir ;)

freidrich . säger:

du borde

freidrich . säger:

as!

freidrich . säger:

:D

JOSS säger:

så säger man inte till nån som vunnit juniorSM i brottning

freidrich . säger:

det spelar nog ingen roll

freidrich . säger:

nu lämnar jag dig här

freidrich . säger:

tjoa.


hahaha nån blev liiiite knäckt ;) och ja, jag behöver nog en livvakt :p nån frivillig?


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kramis

Jessi

Hahah, jag tror jag dör.

2007-11-19 | 12:36:12 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0