you've got to be kidding me!

2 lektioner idag. matte (för det känns ju såå bajsnödigt att ha mattelektioner när vi redan haft nationelltprov) och ääänglish. efter tha school har jag skrivit lite, ytterstlite, på min "filmkrönika".

gott med mat från max idag. mmmmmmmmmm

dags för ett liiitet raseriutbrott. this goes out to you roy! WHAT THE FUCK WERE YOU THINKING??!! hur fan hade du tänkt att vi skulle kunna lära oss 43 punkter (med minst 2 "underpunkter i varje punkt")?! :S jag blir fan mörkrädd. och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. imorgon går vi till attack! om du inte kapar provet så strejkar vi! välj själv. it's up to you roy.

och så till nåt bra. jag fick ett fint litet kuverT från kubenbil idag. där stod det att jag fick 165:-/tim när jag jobbade i lördag. fett värt det :D synd bara att jag inte kunde jobba på fredagen också. det skulle ha blivit en del ;p inte för att det blev lite nu heller. höhö :D

ni måste höra janne smisk-taskigt. så jävla grym haha ;D

upd
och nu får man höra att en av dom andra naturklasserna nyligen haft prov på bakterier. asså BARA BAKTERIER. det är bara 5 av våra 43(!!!!) punkter. du kan lika gärna skjuta mig nu roy!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / hejdå!

caraa

HAHA! så jävla ägd låt! ^^

2007-12-05 | 19:58:57 | http://caraa.blogg.se
Hanna

HAHA, puss på låten x'D

2007-12-05 | 23:04:21 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0