worldpeace? naaah. worldFIS

Jessica / säger:
haha :P för du verkar ju inte veta själv vad du önskar dig

JOSS säger:
världsfred

JOSS säger:
HAHAHAHAHAAHHA

JOSS säger:
nooooooot:D

hahaha jag är ond. men vafan, man måste ju va lite realistisk :p plus att jag är för egoistisk för att önska nåt åt nån annan. sådeså.



hade bara en halv skoldag idag somsagt. långtråkig var den. medicinskgrundkurs(skrev flitigt av det hon skrev upp på tavlan), matte(gjorde hänga-gubbe som jessi skulle lösa), mentortid(funderade på förslag till sexualundervisning - porrfilm med utbildningssyfte, teo?). SÅÅÅ rolig var min skoldag. inte alls med andra ord.

precis när jag kommit innanför dörren här hemma så ringer det. "vem fan ringer nu" tänkte jag för mig själv, tror till och med jag sa det för mig själv. mamma. vem annars. hon sa att jag skulle ta bussen ner till stan med hennes byxor som hon skulle byta. baaa yeeeas! klev precis av bajsbussen. väntade en halvtimme sedan satt jag på bussen igen. på staden lämnade jag byxorna till mamma. efter det gick jag, mamma och mormor och bytte byxorna sedan åkte vi till mormor och fikade. klockan 4 åkte vi hem.


här sitter jag nu i godan ro, och försöker få ihop nån slags redovisning till imorrn. vet inte riktigt vad jag ska säga. så därför är det heller inte så lätt att skriva nån redovisning. får väl säga det som står på min rapport. ja. så får det bli. clever.

börjar bli lite småhungrig. ska väl snart äta pizzapajen som jag fick av mormor. det blir nog gött det.

har föresten fixat 3 liter öl till helgen. jag tycker inte om öl :( men en 50-lapp kan det nog vara värt.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / hejs






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0