underbar och älskad av alla

har fått lite klagomål om att jag skriver för sällan. men vafan, då kan ju ni börja kommentera lite oftare! in ya face!

idag följde jag & anna med carro när hon skulle på dressyrkurs. så vi satt och kollade på henne när hon red runt på KARL. hihihihihi *busigt fnitter*. okejdå, kalle heter han faktiskt. flåt xP jag passade även på att pussa lite på min gosis :) han fick morot av mej, då blev han tiggig haha. han er soetigast.


kollade på film med mamma för en stund sen. underbar och älskad av alla. den var väl sisådär.

nu tänker jag göra lite sallad och kolla på min stora kärlek. (ja, jag försöker vara/låta nyttig.)



Det är med kärlek som med tidningsprenumerationer - om man inte läser varje dag kan man lika gärna köpa lösnummer. Eller läsa grannens!



Don't just look on the bright side of life; Live on it / hejdo

Jessica

Hahah från tjuvlyssnat!

2007-12-30 | 22:39:32 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0