today is not yesterday

imorgon har en hel vecka av jullovet runnit iväg. det sägs att tiden går fort när man har roligt. men då ska jag berätta för er, att tiden går även fort när man har tråkigt. fast på ett annat sätt. på ett mer "dagarna känns som en seg kola, men när lovet är slut känns det som att det har gått fort"-sätt. den mörka sanningen.

imorgon ska jag tävla :D jag ska hoppa med harry. första gången han tävlar, sötnosen. jag kommer ta hans tävlings-oskuld, woho! men jag tänker inte pressa honom att prestera som ett proffs så här första gången. utan mitt vårat mål är att komma runt hela banan, och det är ett plus i kanten om vi gör det felfritt :) det vore inte illa pinkat, om jag får säga det själv.

vad ska jag säga, jag tycker om att skriva om framtiden. eller nåt hähähähä. jagärdrygsomettcpochbordesovanu, men först måste jag berätta om denna dag. torsdag den 27 december 2007.
image72


idag har jag varit i sundsvallcity och shoppat loss. för att precisera: en brun kofta från gina tricot (se bild!), en brun huvtröja från gina tricot (för endast 74.50kr!!!), en lång grå tröja från jc, ett svart armband från cubus och ett bronzing powder från h&m. nöjd med mina inköp :)



idag klockan 13:00 infann jag mig på skönsmons vårdcentral för att få min sista gardasil-spruta. för er som inte vet, så är det en spruta som förebygger livmoderhalscancer. så förhoppningsvis slipper jag livmoderhalscancer, nu när jag har varit duktig och tagit mina 3 sprutor. men som alla redan vet så finns det ju typ 102374963847 andra olika cancersjukdomar man kan få. det där kändes inte särkilt uppmuntrande. oh no.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / puss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0